Powered By Blogger

New Job...

New Job...

Sunday, May 31, 2009

Happy Birthday...


Salam.
Selamat hari lahir yang pertama anakku. Nurul Khairunnisa.
Semoga Nisa cepat membesar dan menjadi orang yang berguna kelak.
Papa akan sedaya upaya akan membentuk Nisa supaya menjadi orang yang berguna.





Member aku kate kalau penat keje or tension pasal keje jangan balik rumah dulu. Kene pi relax² dulu. Tapi aku tak, walau serabut macam mane pon aku akan terus balik rumah. Layan anak aku yang sorang ni, sure ilang semua serabut dekat kepala. Lupe kejap pasal keje.


p/s: aku baru sorang anak, macam² karenah. tak terlayan kekadang tu. Kalau ramai anak macam la ye nak melayan karenahnye?



7 comments:

Nazz@Purple said...

Selamat ari jadi buat baby khairunnisa yg tomey tu..semoga membesar menjadi org yg berguna..

OKLiz said...

hepi besday nisa....

p/s layan cam bese je walaupon ramai. lagi ramai lagi bes.....he3

ieda Harun said...

hepi besday BABY NISA ♥ , cepat2 besar leh ada adik baru hehehehe..tul tu liz lg ramai lagi bes wlupun huru hara kui3

Princess Azah said...

selamat hr jd khirunnisa..

Kak Lia said...

moga² menjadi anak yg solehah...mendamaikan hati ibu bapa di dunia & akhirat...insyaALlah....

Aspalela said...

kek tu x bg kat aku ke?

Nisa setahun dah pandai mintak.........
>
>
>
>
>
adekkkk...

ekekekke

Kudus Ahmad said...

Thanks semua... Hadiahnye mane? Nisa wakilkan dekat papanye suruh collect hadiah. hehehe...

Kek tu replica je Pa, yang real punye ujung minggu ni baru beli.