New Job...

New Job...

Thursday, August 27, 2009

Sahur...

Salam.

Adeiii penat buang sarang lelabah dekat rumah aku nih, lame tak menjengok...

the main story is time sahur pagi tadi.
Pagi tadi mem kejut bangun sahur dengan kelam kabut. Biasenye kalau kejut macam tu, time sahur dah nak abis. Rupe²nye gas abis.... Adei jam pukul 0430, mane nak cari gas time macam ni.
Aku jenguk ke dapo, ikan baru je masuk dalam kuali. Nasi dah masak with rice cooker. Mase tu teringat member aku kate, kalau gas abis siram kepala gas tu dgn air panas. Gas akan keluar lagi. So aku try ler, hampeh langsung tak keluar api. Tak bole pakai care tuh.
So pepagi angkut anak aku yg tgh tido, cari le kedai makan yang bukak lagi. Dah 0445 pagi, mane ade kedai bukak lagi. Semua dah lipat meja. Aku dok berkira² beli roti dekat 7E jer. Tibe² ternampak le KFC. Nasib baik KFC 24 hour la nih. Beli ayam goreng, makan dekat rumah. Bersahur dalam keinsafan.

p/s: nak sahur dekat KFC, Nisa pulak tido. Next time sahur dkt KFC, ade sahur combo tuh...