Powered By Blogger

New Job...

New Job...

Wednesday, April 22, 2009

Makan lagi...

Semalam mase nak balik rumah, aku pump minyak RM30 dekat Petronas. Rupe² nye ade voucher KFC. Ade la discount dalam 10%, tapi boleh beli buddy meal je...


Aku ni dah lame tak jengok kfc. Reason, tak masuk dalam feberet list aku. Reason lagi, senang nak dapat pass tu rase dia same je. Yang paling aku maleh, orang ramai, kene q panjang².

Sebenarnye aku peminat setia mcD. Tapi sempene kempen boikot, aku pon boikot la mcD tu. Tak de dah nak melepak dekat mcD. Dia kempen harga murah pon aku tak singgah dah.

Meh le sini sape nak join. Ade 5 ketul ayam tu... Aku suke original sebab lagi gebu dari spicy, spicy tu tak comel la... Air pon ade dua tu (float tu). Yang paling penting hari gaji dah dekat. Sape yang diet, tengok je la ye...

13 comments:

ieda Harun said...

sama la kita.cute pun isi minyak kat petronas smlm 50 engget dpt voucher yg sama...apa kata aini lunch kita mencekik kepsi nak, sape nak join k'org jommmm hehehehe

Noraliza Ramly said...

aku isik minyak kat esso mobil sbb sebelah umah je..kui3

tetibe lak aku masuk bab isik minyak...hik3

Princess Azah said...

awk makan sorg2 sume tu ke?x ajak kita pn..

Kudus Ahmad said...
This comment has been removed by the author.
Kudus Ahmad said...

Cute--> boleh belasah kfc sokmo la.

Liz--> lepas ni isi le minyak dekat petronas, support local product.

RAJA NORAZAH--> mai le datang kb, sy belanja.

Noraliza Ramly said...

nanti aku isik kat petronas...he3 peraduan isik minyak dpt kete tu masih berlangsung lagi ke???

Aspalela said...

Conan...aku dah ade 2 keping....
bila la aku nak tebuss ni??? Aku geram dgn air Flout tu....ish! Mlm ni nak pegi ar mencekik kepsi....

Kudus Ahmad said...

Pa, ko jangan cite sebarang, liz jeles nanti... tak pon ko derma satu dekat liz.

Kak Lia said...

mama ada sekeping...mama dh buang....malas nk layan...

.::WaNiE::. said...

Nak kene isi minyak kete la petang nih hahahaha

Kudus Ahmad said...

mama--> kenape buang? sesekali layan je...

Wanie--> isi jangan tak isi, kasi penuh². bile tank ketedah penuh, isi pulak perut tu...

Sally said...

ehem..ehem..eh tu kan nama blog nih..hehe..bole je nek join..dtg lah..lokasi : bilik guru SIC..

catatanku said...

wah sedap tuhh kfc...dah lame xsinggah kfc pas boikot..huhu...kna p singgah nihhh