Powered By Blogger

New Job...

New Job...

Wednesday, December 23, 2009

Bonus + Increment...

Salam...

Semalam memang happy coz dapat memo from HQ.

Bonus 1 bulan gaji masuk hari esok (24/12)
Increment RM200.00/ month effective 01-01-2010.

Alhamdullilah murah rezeki aku sekeluarga. Ni yang membuatkan aku lebih bersemangat nak berkerja nih...

"Ya-Allah, berikanlah aku kekuatan, kesihatan dah ketabahan dalam menjalani kehidupan seharian demi keluargaku dan umat Islam seluruhnya"... Amin.

p/s: meh le kengkawan datang KB. Aku belanjer Nasi Ulam, masakan kampung selera Kelantan. Tak mau budu, cecah sambal belacan. (aku pon tak makan budu ni walau dah dekat 2 taun stay dekat KB).

4 comments:

ieda Harun said...

wahhhhhhhh x jd le benti camtu ek kekeke...

tebu said...

Depend on situation. Kalau good offer...

Nazz@Purple said...

Amin...(amin kan jgk).=)

Noraliza Ramly said...

Fulamakkkkkkkkk dpt bonus tu!! Aku gak tak dpt bonus tahun ni...huhuhu