Powered By Blogger

New Job...

New Job...

Tuesday, May 17, 2011

Buku baru...

Salam...

Lamanya saya tak jenguk blog ini. Macam tak buat ape2 langsung untuk tempoh terdekat ini.

Banyak benda yang berlaku dalam kamus hidup ku. Seperti yang didoakan, banyak perkara yang mengembirakan dari perkara yang mendukacitakan.

Buku baru untuk entry ini ialah saya akan bertukar tempat kerja pada awal June ini. Saya akan berkerja di Etiqa Isurance. Anak syarikan Maybank Bhd. Wah jadi members Maybank pulak la ye. Seperti biasa, perasaan untuk ke tempat baru macam takut jugak, tapi perlu dihadapi dengan tenang. Saya akan jaga 3rd party property damage.

Selamat tinggal buat Kurnia Insurans. Mula berkhidmat 05/11/2007. Lebih kurang 3 tahun setengah, banyak pengalaman yang dapat dicedok semasa dengan kurnia. Pastinya semua pengalaman itu dapat saya gunakan pada masa mendatang. Ucapan selamat tinggal dan terima kasih buat semua.

Wassalam....

1 comment:

manusia biasa said...

tau xpa...da bersawang dah aku tgk....tebu..aku dah tuko aku nyaa blog addrs...http://sue-el-zar.blogspot.com/...